• ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 70892
روز فرهنگی کرج در باغ لاله ها

رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج گفت: حیات شهر در گرو مطالبه گری شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،فریده بزنی بیرانوند در آیین بهره برداری از هفتمین جشنواره لاله های کرج و روز فرهنگی کرج اظهار کرد: شهروندان رکن اصلی جامعه هستند و از این رو ارتقاء سلامت اجتماعی و توسعه فرهنگی تنها با مشارکت آن‌ها امکان پذیر است.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی در کنار اقدامات فرهنگی تجلی خواهد یافت، افزود: فعالیت‌های فرهنگی روح و هسته اصلی برنامه‌ها است و به همین دلیل در برگزاری این فعالیت‌ها باید مدیریت شهری توجه ویژه‌ای نماید.

رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برنامه های فرهنگی نباید منحصر به روز خاصی باشد، تصریح کرد: پتانسیلهای قوی در شهرستان کرج وجود دارد که پرداختن به آنها سبب تقویت بعد فرهنگی شهرستان می شود.

این مسئول توضیح داد: از پتانسیلها می توان استفاده و مشکلات فرهنگی شهر را حل کرد.

بزنی بیرانوند با اشاره به این که مهاجرت باعث حضور مردمی با قومیت ها، فرهنگ ها و زبان های مختلف در شهرکرج شده ،خاطر نشان کرد: مردم باید پرسش گر و مطالبه گر باشند تا جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به سکونت قومیت های مختلف در کلانشهر کرج تاکید کرد: اگر شورای شهر، زبان تاثیر گذار مردم است و تصمیم گیری در حوزه های مختلف را برعهده دارد باید به خلاءها به خصوص خلاء های فرهنگی با توجه به وجود قومیتهای مختلف توجه کند.

عضو  شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: لازمه تاثیر گذاری شورای شهر در مسائل فرهنگی این است که شورای شهر یک بستر مناسب برای برنامه ریزی قوی و آینده نگرانه داشته باشد و با ارتباط با مردم فرهنگ سازی را انجام دهد.

وی تاکید کرد: البته مردم هم باید مطالبه گر باشند و از مسئولان بخواهند که برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی شهر تلاش بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =