سید یوسف مولایی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزگفت: مدیریت شهری کرج برای تقویت فرهنگی ایرانی اسلامی اقدامات موثری انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،سردار سید یوسف مولایی در آئین  افتتاح جشنواره لاله ها و روز فرهنگی کرج که در باغ گل های شهید چمران برگزار شد، اظهارکرد: فرهنگ در سرزمین ما از ۲ عنصر فرهنگ ایرانیت و اسلامیت تشکیل شده که در کنار هم زمینه ساز وحدت اجتماعی است.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در بخش فرهنگی اقدامات موثری انجام داده،افزود: امروز در کلانشهر کرج شاهد زندگی مسالمت آمیز اقوام مختلف ایرانی هستیم که این وحدت و همدلی متاثر از فرهنگ ایرانی اسلامی است که برای تقویت این فرهنگ مدیریت شهری اقدامات موثری انجام می دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به وجود اقوام مختلف ایرانی در کلانشهر کرج تصریح کرد: مدیریت شهری کرج در عرصه فرهنگی و همدلی اقوام اقدامات موثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز مفتخر به میزبانی از بیش از ۱۱ هزار جانباز دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: حماسه شهدا در دوران دفاع مقدس باعث شد که اکنون در آسایش و آرامش زندگی کنیم زیرا بدون آسایش و آرامش  ادامه حیات میسر نیست.

سردار مولایی از شهیدان پناهی ، فهمیده، بهنام محمدی، کلهر میررضی و کیانپور به عنوان شهدای شاخص در البرز نام برد و افزود: این عزیزان از اسطوره های دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه البرز تاکید کرد: اگر تفکر انسان بر منیت و قومیت متمرکز شود، تضاد به وجود می آورد اما در کشور ما حاکمیت فرهنگ ایرانی اسلامی موجب شده تا اقوام با مسالمت و وحدت در کنار هم زندگی کنند.

گفتنی است در روز فرهنگی کرج از سردار مولایی و محمد جواد کولیوند به عنوان دو تن از جانبازان دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =