• ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر: 70908
احمدی نزاد-جلسه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: معاینه فنی خودرو باید از لحاظ ساختاری به استانداردهای کشوری نزدیک شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مدیران کل و روسای ادارات این مجموعه پیرامون تبیین اهداف و تشریح برنامه های پیش رو در سال جدید، ضمن بررسی پیشنهادات مطرح شده درجهت بهبود امور جاری و اقدامات در دستور کار، اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی در راستای بهبود عملکرد این مجموعه در بخش های مختلف صورت گرفته که در صدد هستیم اقدامات در دستور کار بر این اساس پیش برده شود.

وی با بیان اینکه بدون شک باهمت مضاعف قادر خواهیم بود بهترین عملکرد را در سال جاری به منصه ظهور برسانیم، افزود: نگاه و برنامه مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در سال ۹۸ در حوزه پیاده روسازی، بهسازی و مناسب سازی معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه طی سال جاری جلساتی مستمر با حضور مسئولین ترافیک ‌مناطق برگزار می شود، گفت: توزیع کار در بخش های مختلف باید مناسب صورت گیرد تا بتوان از این طریق از ظرفیت و پتانسیل تمامی پرسنل استفاده کرد.

به گفته احمدی نژاد در مسیر رشد و توسعه روز افزون کلانشهر کرج بایستی با تکیه بر تلاش، همت، اقدام و عمل و نه تنها شعار به سمت جلو حرکت کرد.

این مسئول در بخش دیگر مهندسی و ارزیابی عملکرد خطوط اتوبوسرانی را ضروری اعلام کرد و گفت: از اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک انتظار می رود در این بخش با جدیت بیشتری ورود کند تا در پایان سال به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج  با تاکید بر اینکه سند توسعه آی تی اس به جد پیگیری خواهد شد، گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین و کنترل کیفیت محصولات خریداری شده در سال جدید الزامی است.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی خودرو بایستی از لحاظ ساختاری به استانداردهای کشوری نزدیک شود، تاکید کرد: بحث کنترل و نظارت بر مراکز معاینه فنی نیز باید ارتقا داده شود.

احمدی نژاد در پایان گفت: طرح LEZ در سال جاری پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =