• ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 70915
علیرضاموسوی

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از رضایت شهروندان از کیفیت و کمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص جشنواره لاله ها و روز فرهنگی کرج، خبر داد.

سید علیرضا موسوی در گفت‌گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: برنامه ریزی برای تبلیغات محیطی جشنواره لاله‌ها و روز فرهنگی کرج از چند ماه پیش صورت گرفته بود تا این دو رویداد مهم به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از چند هفته قبل از آغاز جشنواره لاله ها از طریق نصب بنر، بیلبورد، استرابورد، تلویزیون‌های شهری و استندهای تبلیغاتی، در خصوص برگزاری آنها اطلاع رسانی صورت گرفته است.

 وی توضیح داد: خوشبختانه صدا و سیما در کنار رسانه های مکتوب، دیجیتال، برخط و مجازی همکاری مناسبی برای اطلاع رسانی در خصوص  زمان و مکان برگزاری جشنواره لاله ها و روز فرهنگی کرج انجام داده است.

این مسئول با اشاره بر برگزاری روز فرهنگی کرج خاطر نشان کرد: دیروز (21 فروردین) شاهد برگزار روز فرهنگی کرج در دل جشنواره لاله ها بودیم که با استقبال زیاد شهروندان مواجه شد.

وی با اشاره به استقرار رادیو جشنواره در باغ لاله های کرج ابراز کرد: با استقرار این رادیو، اتفاقات و برنامه‌های این جشنواره به صورت مستقیم اطلاع رسانی می‌شود و این امر شور و نشاط خاصی به فضای باغ بخشیده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به همکاری رسانه‌ها در انعکاس اخبار جشنواره لاله ها توضیح داد: رسانه ها به عنوان بازوی شهرداری در انعکاس اخبار جشنواره هفتم به خوبی عمل کرده اند که این امر استقبال بیشتر شهروندان از این رویداد را به همراه داشته است.

موسوی تصریح کرد: بدون شک اگر سازوکار تبلیغات برای جشنواره لاله ها به درستی انجام نمی‌شد، امروز شاهد بازدید روزانه 15 هزار نفر ار این جشنواره نبودیم.

وی ابراز کرد: خوشبختانه شهروندان از کیفیت و کمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در خصوص جشنواره لاله ها رضایت دارند که این نتیجه یک کار جمعی است.

وی اظهار کرد: باید از اعضای شورای شهر و شهردار کرج و دستگاهها و ارگانهایی که در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند قدردانی کرد چون تلاش آنها باعث شده جشنواره لاله ها به برندی برای کرج تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =