• ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
  • کد خبر: 70918
خستو

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: کرج این پتانسیل را دارد طیفی از رنگ‌ها و قومیت ها را کنار هم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در برنامه شب شعر که به مناسبت روز فرهنگی کرج در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان زیادی در کرج زندگی می کنند که تنها بخشی از آن را می شناسیم و می بینیم.

وی با بیان این که نمی شود از هنر و هنرمندان گذشت، ادامه داد: کرجی بودن یا کرجی نبودن مهم نیست، در شهری زندگی می کنیم که هرچه زیباتر باشد جای بهتری برای زندگی است.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: در کنار هم می توانیم زیبایی های کرج را بسازیم.

این عضو شورا با اشاره به این که کرج تنها رویشِ اشکال هندسی در قالب سیمان و آهن نیست، یادآور شد: این کلانشهر نخبه های زیادی دارد اما اتفاقی یا فرصتی ایجاد نمی شود که این عزیزان کنار هم دیده شوند. 

وی افزود: تاریخِ کرج اگرچه قدمتی طولانی دارد اما طی چند دهه اخیر دارای مهاجرین بسیاری بوده است.

خستو با تقسیم نخبگان به دو دسته علمی و هنری و ادبی گفت: نخبگان هنری به دلیل اینکه تعلق خاطر بیشتری به خواستگاه خود دارند، نمی توانند مهاجرت کنند.

رییس کمیسون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج افزود: کرج این پتانسیل را دارد طیفی از رنگ‌ها و قومیت ها را کنار هم داشته باشد. اگر بتوانیم اتفاقات هنری را به وجود بیاوریم هم راحت‌تر و صمیمانه‌تر می شود کنار هم زندگی کرد و هم تعلق خاطر بیشتری نسبت به شهر به وجود می آید. 

وی بیان کرد: سال‌ها بنام فرهنگ به هنر بی‌مهری شده است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به ایجاد کمیسیون هنر و ارتباطات برای توجه بیشتر به هنر، یادآور شد: کرج تنها شهری است که در شورای شهر خود کمیسیون هنر و ارتباطات دارد که این نشان از تلاش برای توجه بیشتر و عمیق تر به مقوله هنر و هنرمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =