محمدرضا احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل همگانی موجود؛ هوشمندسازی این سیستم در مدیریت و ارائه برنامه های سرویس دهی مطلوب حایز اهمیت است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با توجه به بررسی فنی و تخصصی بودجه های پیشنهادی این مجموعه در کمیسیون تخصصی حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، برنامه ریزی لازم در راستای اجرای طرح های هوشمندسازی مدیریت و کنترل ترافیک نظیر خرید، نصب و راه اندازی سامانه های هوشمند ترافیکی، تامین دو دستگاه خودرو سیار پلاک خوان، اجرای سیستم های ثبت تخلف سرعت همچنین توسعه و بهره برداری از محدوده طرح LEZ در هسته مرکزی و مبادی ورودی شهر پایه ریزی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: از ابتدای سال جاری به صورت جدی اقدامات اولیه لازم برای تسریع در تحقق برنامه های یاد شده در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دو قرارداد مشاوره در جهت تدوین سند جانع توسعه آی تی اس شهر کرج همچنین طراحی مشخصات فنی پروژه های مذکور، منعقد شده است، یادآور شد: با در نظر گرفتن بودجه پیش بینی شده در سال جاری به مبلغ تقریبی 150 میلیارد ریال در حوزه هوشمند سازی مدیریت و کنترل ترافیک می توان گام موثری را در این بخش برداشت.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج توسعه شهر در حوزه ترافیک را منوط بر خروج از مدیریت سنتی ترافیک اعلام کرد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه به منظور استفاده بهینه از ناوگان حمل و نقل همگانی؛ هوشمندسازی مدیریت، نظارت بر سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی و بازبینی در طراحی مسیر خطوط حرکتی ناوگان ضروری است، گفت: مطالعات لازم از سوی واحدهای مرکز کنترل ترافیک و اداره کل مطالعات در حال بررسی است.

به گفته وی کلیات این طرح در کمیته تخصصی معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز در حال بررسی و مطالعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =