مصطفی خدابین

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از توزیع ۳۸۰ تن آسفالت با صرف اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای لکه گیری و روکش آسفالت معابر، خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  مصطفی خدابین اظهار کرد: مسیرهای پر تردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان تعاملات اجتماعی را در شهر فراهم می کند. 

وی بیان کرد: از همین رو توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راه ها و مناسب سازی آن ها می تواند در ارتقا رضایتمندی شهروندان اثرگذار باشد. 

  

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج ادامه  داد ارتقای کیفیت آسفالت معابر یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری است.  

وی تصریح کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت کوچه صفری در خیابان بهار غربی با پخش بیش از ۱۸۰ تن آسفالت و صرف اعتبار ۷۰۰ میلیون ریالی اجرایی شد. 

خدابین افزود: به منظور فراهم کردن شرایط مساعد در گذرگاه ها و برطرف کردن معایب عمرانی، عملیات لکه گیری معابر سطح منطقه  با پخش ۲۰۰ تن آسفالت و صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال نیز طی هفته گذشته به مرحله اجرا رسیده است. 

 این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پل های فلزی و هم سطح سازی دریچه ها از اولویت های اجرایی منطقه است، خاطرنشان کرد: کلیه معابر سطح منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت اجرایی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =