بازدید روابط عمومی

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در دستگاه های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین رحمانیان پیش از ظهر امروز به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج اظهار کرد: شاخص ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی ها هماهنگی و همکاری در مسائل مختلف توسعه ای این استان است.

این مسئول با تاکید به اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی های استان زمینه برای ارتقای این بخش مهم ادارات و دستگاه های اجرایی فراهم شده، افزود: چارچوب فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این شورا تبیین شده و روابط عمومی ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها فعالیت می کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تصریح کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام است.

رحمانیان، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران، هماهنگی دورههای آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.

وی با قدردانی از عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج عنوان کرد: فعالیت های مطلوبی از جمله برگزاری روز فرهنگی کرج، برگزاری جشنواره لاله ها ،اطلاع رسانی در بارندگی های اخیر توسط شهرداری برگزار شده که جای قدردانی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها با ارتقای نقش خود به نحو مطلوب می‌توانند دریچه ای نو و تاثیر گذار نسبت به هر دستگاهی در سطح کل بگشایند و در این راستا روابط عمومی شهرداری کرج پیشتاز بوده است.  

رحمانیان از احیا و تقویت شورای اطلاع رسانی دولت در استانداری البرز خبر داد و گفت: مدتی است در این زمینه حرکت هایی شروع شده که  ادامه آن نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =