• ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 71023
معاون مالی واقتصادی شهرداری کرج

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری با درایت شهردار، حمایت اعضای شورای شهر و با تلاش های پرسنل از بحران با سربلندی خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم در جلسه بررسی معضلات و رفع موانع جذب بودجه عمرانی که با حضور معاون فنی وعمرانی، مدیرکل امور مالی، مدیرکل املاک، مدیرکل حسابرسی، حسابرسان، معاونین عمران وترافیک مناطق و سازمان‌ها در شهرداری برگزار شد ضمن تشریح شرایط خاص حاکم بر شهرداری و کشور در سال گذشته و افزایش قیمت ها که مشکلاتی را برای مجموعه مدیریت شهری فراهم کرده بود، عنوان کرد: شهرداری کرج با درایت شهردار، حمایت اعضای شورای شهر و با تلاش های پرسنل مجموعه از بحران های حاکم با سربلندی خارج شد.

وی با قدردانی از عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی در بحث جذب بودجه، افزود: با توجه به اقدامات شهرداری در سال گذشته؛ ارایه به موقع، دقیق و مستندِ گزارش تفریغ بودجه ضروری است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج بیان کرد: تهیه مستند به موقع گزارش تفریغ اولویت شهرداری کرج و حوزه مالی و اقتصادی است که تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

محمد احمدی مدیر امور مالی شهرداری کرج نیز با اعلام درصد جذب هر یک از حوزه ها، مناطق و معاونت های شهرداری تلاش بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

در این جلسه کلیه واحدهای ذی‌ربط علاوه بر ارایه گزارش عملکرد، مشکلات موجود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =