• ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر: 71030
عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: رفع مزاحمت و آلودگی ناشی از فعالیت واحد های صفنی صنعتی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی در جلسه ای که به منظور انتقال دبیرخانه بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها برگزار شد، اظهار کرد: موضوع چگونگی رفع مزاحمت و آلودگی ناشی از فعالیت واحد صنفی صنعتی برابر دستورالعمل های صادره بررسی و کارشناسی می شود.

وی بیان کرد: ماده‌ ۵۵ قانون شهرداری‌ها دارای ۲۸ بند است که به بیان وظایف قانونی شهرداری‌ها اختصاص دارد، اما به موجب بند ۲۰ ماده یاد شده که در ۲۷ بهمن سال ۱۳۴۵ خورشیدی اصلاح شد، جلوگیری از ایجاد و تاسیس تمام اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شهر می ‏شوند، در وظایف شهرداری‌ها گنجانده شده و شهرداری‌ها را مکلف کرده تا از تاسیس کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، مراکز دامداری و به طورکلی تمامی مشاغلی که به نحوی برای ساکنان شهر ایجاد مزاحمت می‌کنند، جلوگیری کند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در رابطه با احصا شرح وظایف و فرآیند سازمانی مربوط به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها دبیرخانه ای تشکیل شود.

 صدور ابلاغ برای اعضای کمیسیون های بدوی در مناطق تابعه و نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و تشکیل کلاس‌های آموزشی برای رابطین و متولیان بند ۲۰ مناطق و ساماندهی مشاغل شهری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =