• ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر: 71037
شورای معاونین شهرسازی مناطق 10 گانه شهرداری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: لایحه دو مرحله ای شدن پروانه ساخت به تایید توسط شورای شهر کرج رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احدالله احمدی پرگو در نشست شورای معاونین شهرسازی مناطق دهگانه شهرداری اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در به پایان نرسیدن ساخت و سازها در مهلت مقرر، پروانه ساخت است.

وی بیان کرد: به همین منظور لایحه دو مرحله ای شدن پروانه ساخت به تایید توسط شورای شهر کرج رسید.

این مسئول افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری با توجه به این که فرآیند صدور پروانه در دو مرحله‌، تغییراتی در محتوای مصوبه ایجاد کرده و برای شهروندان ارفاق‌هایی در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه با اشاره به ساماندهی و بازنگری در طرح تفصیلی تصریح کرد: تدوین و بازنگری طرح تفصیلی شهر کرج مطابق با زمان‌بندی انجام شده با چهار مشاور انجام می شود و تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

احمدی پرگو عنوان کرد: دستور ارایه طرح تفصیلی اولیه سال ۸۸ و با تعیین اعتبار پنج‌ساله به معاونت شهرسازی و معماری ابلاغ و از سال ۹۳ قرارداد این طرح منعقد و مطالعات آن انجام شد.

پرگو از تصویب طرح سیما و منظر شهری در شورای اسلامی و تشکلی کمیته نما در مناطق خبر داد و افزود: این طرح در سال ۹۷ در ستاد مرکز تشکیل و راه اندازی شد.

در این نشست احمدی پرگو در خصوص دو مرحله ای شدن فرایند صدور پروانه، شروع عملیات ساختمانی و همچنین راه اندازی میز خدمت در مناطق و بالابردن سطح ارتباطی سیستمی (برون سازمانی ) در سال ۹۸ موضوعاتی را مطرح کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =