بازدید از جشنواره لاله ها

دادستان فردیس گفت: برای افزایش حس تعلق شهروندی در کرج نیازمند برگزاری رویدادهایی مثل جشنواره لاله ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسن جهانشاهلو در حاشیه بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج گفت: کرج میزبان اقوام مختلفی از سراسر ایران است و از این رو به عنوان ایران کوچک شناخته می‌شود.

دادستان فردیس ادامه داد: باید با برگزاری رویدادها و برنامه های مختلف به سمتی پیش برویم که هر یک از ساکنان این کلانشهر خود را کرجی بدانند و این هدف جز از طریق شهروند سازی میسر نخواهد شد.

وی افزود: از طریق پروژه شهروندسازی، شاهد ارتقای پویایی و احساس تعلق در میان شهروندان خواهیم بود که این امر در نهایت به افزایش داشتههای فرهنگی و اجتماعی شهر منتهی می‌شود.

وی ابراز کرد: حس تعلق شهروندان یزدی، اصفهانی و ... موجب انسجام اجتماعی میان شهروندان خاص آن مکان می شود و برای ایجاد چنین حسی در شهر کرج نیاز به برپایی جشنواره ها، همایش ها و ... اداریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به رابطه معکوس میان جرم با حس تعلق به شهرها اظهار کرد: هر چه بتوان میان مردم انسجام بیشتری ایجاد کرد، میزان خشونت کاهش مییابد.

وی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان شهری در برپایی هفتمین جشنواره لاله ها گفت: در این دوره هم حضور مردم و  مسئولان در جشنواره لاله ها چشم گیر بوده که این امر نشان دهنده اهمیت فضاهایی از این دست در شهر است و باید از مجریان و تمامی دست اندرکاران آن تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =