بازدید اعضای شورای شهر از مناطق سیل زده

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج گفت: مردم کمک به مناطق سیل زده را فراموش نکنند.

محمد نبیونی در حاشیه بازدید از استان های سیل زده در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به اتفاق همکارانم در شورای شهر کرج با هدف بررسی وضعیت مناطق سیل زده در لرستان و اهواز حاضر شده ایم.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در حال انجام آن هستیم نیازسنجی مناطق سیل زده است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج با اشاره به بازدید از پلدختر، گفت: بسیاری از مدارس پلدختر به صورت کامل تخریب شده که امکان کمک رسانی به آن‌ها از طریق آموزش و پرورش منطقه بررسی شد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به وضعیت کلی مناطق سیل زده یادآور شد: نیاز غذایی و پوشاک مناطق سیل زده تا حدودی رفع شده اما در حال حاضر اسکان خانواده‌هایی که خانه خود را از دست داده اند مهمترین چالشی است که باید برای آن چاره ای اندیشید. 

نبیونی افزود: یکی از برنامه های شورای کرج خریداری تعدادی کانکسِ مجهز (سیرویس بهداشتی _ حمام ) با همکاری اصناف استان البرز است که پس از برگشت از مناطق سیل زده، برنامه ریزی برای تهیه نیازهای جدیِ پس از بحران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور فعال نیروهای داوطلب و بسیج شهرداری در این مناطق، افزود: کمک ها همچنان ادامه دارد و مردم لرستان به خصوص اهالی روستای بابازید و گل‌گل سپاسگزار تلاش ها و کمک های استان البرز و شهرداری کرج هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =