• ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 71056
بازدید اعضای شورای شهر از مناطق سیل زده

رییس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسئولان هر چه در توان دارند برای کمک به هموطنان مناطق سیل زده انجام می‌دهند.

فریده بزنی بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار کرج امروز اظهار کرد: برای همراهی اعضای شورای شهر با هموطنان مناطق سیل زده به سرکشی از این مناطق اعزام شدیم.

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در بازدید از روند کمک رسانی و خدمت رسانی گروههای جهادی به سیل زدگان که از سوی شورای اسلامی و شهرداری اعزام شده اند، آنچه مشاهده می‌شود، ایستادگی در برابر همه سختی ها و مشکلات است.

بزنی بیرانوند عنوان کرد: با توجه به وقوع سیل در مناطق محروم، نسبت به انعکاس نیازهای شهروندان به نهادهای خدماتی و ستاد بحران اقدام شده و  از شهروندان درخواست داریم تا لوازم یاد شده را برای کمک به همنوعان خود به مراکز مطمئن تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولین هم با اخلاص تمام در این مناطق خدمت خالصانه انجام می دهند و هرچه که در توان دارند برای این مردم می گذارند.

در این راستا شورا و شهرداری کرج نیز آمادگی دارند تا غیر از کمک نقدی و غیر نقدی، حمایت بیشتری در خصوص ساماندهی و بهسازی منازل مسکونی مناطق سیل زده داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =