بازدید از احداث ساختمان پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز گفت: ساختمان جدید پزشکی قانونی بهشت سکینه (س) ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمید داود آبادی، با حضور در آرامستان بهشت سکینه (س)، در جریان روند احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و مساعدت سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج جهت احداث ساختمان جدید، اظهار کرد: با بهره برداری از این ساختمان شاهد بهبود خدمت رسانی به مراجعین و تسریع در فرایندهای صدور مجوز دفن خواهیم بود.

وی افزود: در صورتی که ساختمان پزشکی قانونی در فضایی خارج از آرامستان بهشت سکینه (س) مستقر میشد، وابستگان متوفیان برای انجام امور اداری دچار سردرگمی شده و با صرف زمان بیشتری قادر به دریافت مجوز دفن بودند اما در آینده نزدیک این روند در کمترین زمان صورت می پذیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز با تاکید بر اینکه پزشکی قانونی وظایف سنگینی به عهده دارد، ابراز کرد: یکی از دغدغه های اصلی اداره کل پزشکی قانونی، بازسازی ساختمان قدیمی  مستقر در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) بود که با مساعدت و همراهی مدیریت شهری کرج، کلنگِ پروژه احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی به زمین زده شد و اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در پایان گفت: امید است با تکمیل و افتتاح این ساختمان در آینده ای نزدیک، روند تجهیز آن آغاز شود و پرسنل پزشکی قانونی با استقرار در آن، ضمن تکریم بیشتر مراجعان، در فضایی مناسب تر و مجهز به امکانات مورد نیاز، به مراجعین خدمت رسانی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =