• ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر: 71074
منطقه6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از توزیع ۴۰۰ تن آسفالت، خبر داد.

محمدرضا فکورزاده درگفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: مدیریت شهری با هدف ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان همواره بر آن است که با سنجش شرایط، مشکلات معابر و فضاهای شهری را برطرف کرده و قابلیت استفاده راحتتری از این فضاها را برای مردم فراهم سازد.

وی با بیان اینکه نامناسب بودن خیابان ها و معابر اصلی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان منطقه است، تصریح کرد:عملیات تراش و روکش، بهسازی و لکه گیری آسفالت خیابان ها و معابر جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه در دستور کار قرار دارد و به فوریت در حال انجام است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج ضمن تاکید بر اولویت بندی ارایه خدمات بر اساس نیازمندی معابر عنوان کرد: پس از بارندگی های صورت گرفته در روزهای اخیر برخی از معابر و خیابان های سطح منطقه با مشکلاتی مواجه شده بودند که طرح بهسازی و مرمت آسفالت این نقاط با هدف مناسب سازی، بهبود عبور و مرور و رفع ناهمواری های موجود در حال اجرا است.

فکورزاده افزود: در همین راستا عملیات آسفالت ریزی در خیابان شهید بهشتی، خیابان قلم، بلوار خوارزمی، حصارک بالا و خیابان ایران زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین آسفالت خیابان های حافظ، ۶۹، خیابان عدل و خیابان ۲۲ بهمن واقع در حیدرآباد که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ جدولگذاری شده بود نیز صورت پذیرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =