• ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
  • کد خبر: 71105
آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای طرح پاکسازی محله به محله در این منطقه خبر داد.

آرش یگانی درگفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: طرح تنظیف شهری به صورت محله به محله  از ابتدای این ماه در محلات سطح منطقه، اطراف بیمارستانها، مراکز درمانی، ادارات، مدارس و مراکز آموزشی مساجد، حسینیه ها در حال اجرا است.

این مسئول، هدف از اجرای طرح مذکور را خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد زیبایی های بصری عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته، خیابان ها برای پاکسازی اولویت بندی شده اند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج افزود: در مرحله اول طرح، شستشوی جداول و معابر سطح منطقه، پاکسازی اراضی خالی، پاکسازی ولایروبی انهار ،پاکسازی محوطه تالار شهیدان نژاد فلاح، مساجد وتکایا وحسینیه ها پاکسازی حاشیه اتوبان وهمچنین  بلوار بلال و خیابان دانشکده از جمله خیابان های مرکزی شهر توسط نیروهای خدمات شهری منطقه از خاک و نخاله صورت گرفت.

به گفته یگانی، در اجرای طرح پاکسازی محله به محله تعداد یک دستگاه بابکت، یک دستگاه کامیون، خاور و ۲۰ نفر نیروی انسانی در اختیار گرفته شد.

وی تاکید کرد: شهروندان نقطه نظرات خود را  با شماره تلفن ۳۲۷۱۸۳۶۸ (روابط عمومی منطقه)و ۳۲۷۱۸۳۶۹ (خدمات شهری منطقه) بازگو کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =