بازدید کولیوند از آرامستان ها

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج کارهای بزرگ و موثری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدجواد کولیوند در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با بیان اینکه در سازمان آرامستان ها شاهد وقوع تحولات و کارهای موثر هستیم، اظهار کرد: آنچه از برآیند کلی اقدامات بر می آید، حرکت سازمان بر مدار برنامه ریزی و انجام کارهای مطالعاتی و پژوهشی است.

عضو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مراجعین سازمان آرامستان ها به جهت شرایط سختی که دارند نیازمند تکریم هستند، خاطر نشان کرد:  پرسنل سازمان آرامستان ها رفتار بسیار مناسبی با مراجعین دارند و شرایط خاص اربابان رجوع را مد نظر قرار می دهند.

به گفته وی؛ این مهم نشانگر وجود خلاقیت، انرژی و حرکت مثبت در سازمان است و آنچه که مورد رضایتمندی عموم شود، از حمایت ما نیز برخوردار خواهد بود.

کولیوند بیان این که چهره سازمان آرامستان ها اکنون متحول شده و کارهای بزرگ و موثری در حال انجام است، ادامه داد: مجموع پروژه های سازمان آرامستان های شهرداری کرج اعم از نمازخانه و سرویس های بهداشتی، سالن انتظار در حال احداث، خانه سلامت، خانه مادر و کودک، محوطه سازی و توسعه فضای سبز رضایت بخش و جهادی است و با سرعت قابل توجهی پیش می رود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی همچنین به احداث استخرهای ذخیره آب اشاره کرد و بیان کرد: آنچه در خصوص جمع آوری و ذخیره آب های سطحی و باران انجام شده و صرف آبیاری فضای سبز و مصارف خدماتی می شود، رویکردی نوین و خلاقانه و ویژه است و امیدواریم که صرفه جویی، توجه به استفاده از انرژی های پاک و بهره وری بهینه از آب های سطحی در دستور کار تمام بخش های مدیریت شهری کرج قرار بگیرد، کما اینکه این اقدام به عنوان نمونه در سازمان آرامستان ها انجام شده است.

وی احداث ساختمان اداری پزشکی قانونی را یکی از پروژه های ماندگار سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خواند و ادامه داد: این پروژه از مراجعه غیرضروری خانواده متوفی به خارج از آرامستان جلوگیری می کند. همچنین امیدواریم بهره برداری از آرامستان جامع کرج یعنی بهشت علی (ع) تسریع شود که در نوع خود پروژه ای بزرگ، استانی و جهادی است. آنچه در آرامستان بهشت سکینه (س) شاهدیم انجام کارهای بزرگ در بستر آرامش و سلیقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =