رستگار پناه

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام اول انقلاب با پیمودن مسیرِ عزت و سرافرازی دست دشمنان را برای ضربه زدن به نظام کوتاه کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار حسن رستگارپناه که به همت پایگاه بسیج شهید سلطانی و به مناسبت روز شکست آمریکا در طبس در جمع کارکنان شهرداری کرج حضور یافته بود، اظهار کرد: وقوع حادثه طبس و معجزات و امدادهای الهی که در آن شکل گرفت راوی حکایتی است که گویی بارها و بارها مشابه آن در ادوار مختلف و در عرصه‌های پیکارِ حق علیه باطل رخ داده است.

وی گفت: در پنجم اردیبهشت ماه، امداد غیبی الهی در حادثه‌ای ‌معجزه‌ آسا در صحرای طبس، شکستی مفتضحانه را برای شیطان بزرگ در حمله نظامی به ایران رقم زد؛ حادثه‌‏ای که همواره تجربه تلخی برای آمریکایی‌ها و چراغی فروزان برای مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامی و ایستادگی در مقابل توطئه‏‌های دشمنان بوده و بیش از پیش چهره استکبار را برای جهانیان نمایان ساخت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی بعنوان انقلابی الهی یاد کرد و افزود: امروز کشور در گام دوم انقلاب، با وحدت و یکپارچگی و شناخت دقیق از توطئه های دشمنان و صلابت تمام و قوی تر از گذشته، این مسیر را تا تحقق کامل آرمان های والای انقلاب ادامه می دهد.

به گفته سردار رستگارپناه؛ برنامه‌ای که آمریکایی‌ها برای این روز طرح ریزی کرده بودند هیچ عیب و نقصی نداشت ولی چون این انقلاب خدایی بود، امداد الهی سبب از بین رفتن دشمنان اسلام و انقلاب شد.

وی با بیان اینکه در حادثه طبس اراده خدای متعال در حفظ انقلاب اسلامی بود یادآور شد: اراده خدای متعال تغییر نخواهد کرد.

رستگار پناه یادآور شد: در طول چهل سال گذشته دشمنان توطئه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی به کار بستند که انقلاب را متوقف کنند ولی این انقلاب خدایی است و راه خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =