• ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
  • کد خبر: 71171
جلال مقامی

پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: شهر را تنها یک سازمان یا یک معاونت زیبا نمی کند؛ زیبایی محصول یک کار جمعی و گروهی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جلال مقامی در نشستی که عصر امروز به مناسبت روز جهانی رادیو در شهرداری کرج برگزار شد، افزود: بعد از سال ها تعارف کردن با مردم وقت آن رسیده کمی جدی تر با خودمان و آن ها صحبت کنیم. 

وی بیان کرد: باید بدانیم وقتی به ما می گویند شهر را تمیز نگه داریم اما گوش مان بدهکار نیست و زباله ها را به بیرون می اندازیم؛ اولین ضرر را خودمان می بینیم. 

صدای ماندگار رادیو و تلویزیون گفت: بخشی از این جدی بودن با مردم بر عهده رادیو است؛ بر عهده هنرمندان؛ این ها باید تذکرها را جدی تر از گذشته به گوش ما و شهروندان برسانند. 

مقامی با اشاره به بکر بودن طبیعتِ کرج در سال های دور؛یادآور شد: سال های پیش که برنامه دیدنی ها را اجرا می کردم هرگاه به کرج و منطقه مهرشهر می آمدم از عطر بویِ سیب باغ سیب سرمست می شدم.

وی ادامه داد: اما امروز خبری نه از باغ سیب است نه از عطر سیب ها. وقتی برنامه دیدنی ها کار می شد بارها به تهیه کننده گفتم از زیبایی کرج تصویر بگیریم؛ اما حالا...

مقامی افزود: باید کمی جدی تر باشیم؛ خیلی تعارف می کنیم و خروجی این رفتار شرایط امروز را به ارمغان آورده است. 

این دوبلور ادامه داد: بارها مشاهده کرده ام که زباله ها را از طبقه سوم به بیرون پرت می کنند. این ها را باید تذکر داد. مردم بسیار بزرگوار هستند اما رعایت نکردن برخی موضوعات شهر را آسیب پذیر کرده است. 

وی با قدردانی از شهردار کرج برای دعوت از پیشکسوتان رادیو؛ افزود: امیدوارم تلاش های شهردار خستگی ناپذیر به ساختن شهری امن و آباد منجر شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =