• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 71208
استاد کاظمی سازمان حمل و نقل و بار

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بر ضرورت مهندسی خطوط ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال، تمهیدات ویژه ای برای اصلاح سیستم سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی کرج صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز یک تعداد محدود اتوبوس گاز سوز که از نظر فنی قابلیت نصب کولر ندارند، بقیه اتوبوس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی هستند.

وی افزود: این اتوبوس‌های فاقد کولر در خطوط حاشیه ای و کم مسافر شهر فعالیت می کنند تا  مشکل کمتری برای مسافران  ایجاد شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای هدف توسعه ناوگان اتوبوسرانی، ۳۰ دستگاه اتوبوس به خطوط اضافه شده که اعتبار خریداری آنها را شهرداری به طور کامل پرداخت کرده است.

وی ابراز کرد: این اتوبوس‌ها در دو خط پرتردد شهر یعنی بعثت و حصارک فعالیت دارند و تردد آنها باعث تسریع در کیفیت خدمات رسانی این ناوگان شده است.

این مسئول خاطر افزود: به دنبال مهندسی خطوط هستیم  تا کمبود خطوط و نیازهای ناوگان احصاء و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت بگیرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دلیل طولانی شدن مدت انتظار در برخی خطوط  گفت: ما در حال حاضر با کمبود اتوبوس مواجه هستیم که همین خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی اظهار کرد: هدفگذاری ما برای خطوط عمومی ۲۰ و خطوط اصلی و مرکزی ۱۰ دقیقه است که امیدواریم با خرید اتوبوس‌های جدید این امر محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =