• ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر: 71210
مرتضی جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: کلیه معابر سطح این منطقه بررسی و در صورت نیاز لکه گیری و آسفالت می شود.

مرتضی جلالیان درگفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اکیپ مجهز حوزه عمران منطقه بصورت مستمر نسبت به شناسایی معابری که نیاز به لکه گیری و آسفالت دارند اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه بعد از بارش‌های متناوب روزهای ابتدایی سال شاهد افزایش معابری هستیمکه نیاز به لکه گیری دارند، ادامه داد: با در نظر گرفتن امکانات و اولویت بندی، تمامی معابر فرعی و اصلی شناسایی شده و با اعزام اکیپ های خدماتی و عمرانی اقدام لازم برای لکه گیری آنها انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج  افزود: در حال حاضر عملیات لکه گیری و پخش آسفالت در بلوار نمازی خواه، شهید صدوقی، زیرگذر محمد شهر، ورودی وخروجی اتوبان تهران - کرج ، مصباح و...در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه آسفالت از  مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است، تصریح کرد: به همین منظور شهرداری برای کسب رضایت شهروندان، لکه گیری و آسفالت معابر و خیابان ها را بر اساس اولویت در دستور کار خود قرار داده  و این امر با جدیت دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی های شهری و بهسازی و ساماندهی فضاها و زیرساخت های شهری انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =