آیین بهربرداری از فاز اول کمربندشرقی مهرشهر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: 400 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی حاجی قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از فاز اول کمربند شرقی مهرشهر و اتصال به بلوار آیت الله هاشمی اظهار کرد: با تصمیمات به موقع و منطقی شهردار و اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر کرج پیشرفت مناسبی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر صورت گرفته است.

این مسئول ضمن اظهار رضایت از روند اجرای پروژه های عمرانی توسط مدیریت شهری کرج تصریح کرد: پروژه های میدان سپاه، گلدشت و مهرویلا با تدبیر شورا و مدیریت شهری از هشت ماه گذشته کلید خورده اند.

 عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی در کشور و شهرستان کرج بهره برداری از این پروژه ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بهترین اتفاق در سال جاری  است.

حاجی قاسمی بهره برداری از فاز اول کمربند شرقی مهرشهر را سومین اتفاق این دوره از شورا عنوان کرد و افزود: از مزیت های پروژه مهرویلا ایجاد دسترسی آسان به فرودگاه پیام است که  ادامه ساخت این پروژه با کارشکنی شرکت راه آهن مغفول مانده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: با توجه به همجواری پروژه مهرویلا با خط راه آهن، تعهداتی از سوی راه آهن باید انجام می گرفت که تاکنون محقق نشده است که از استاندار و نمایندگان مردم در خانه دولت توقع می رود تعهدات راه آهن در قبال پروژه مهرویلا را پیگیری کنند.

به گفته وی، با بررسی های صورت گرفته و اولویت بندی طرح های عمرانی اعتباری در حدود ٤٠٠ میلیارد تومان در این خصوص تخصیص و یافته و در این حوزه هزینه خواهد شد.

حاجی قاسمی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه میدان سپاه تا یک ماه آینده افتتاح می شود و پروژه پل چند سطحی حصارک از دیگر پروژه هایی است که تا پایان تیرماه سال  به بهره برداری خواهد رسید.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر ٤٠ میلیارد تومان برای آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر خبر داد و افزود: می‌توان با برنامه‌ ریزی جامع و همکاری و تعامل مناطق ده گانه گام‌های موثری در راستای آبادانی و بهسازی معابر شهر برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =