علیرضا رحیمی

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویی نقش ماندگار دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با تبریک هفته بزرگداشت معلم و استاد اظهار کرد: جایگاه ویژه استادان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج از آن جهت که علاوه بر کرسی تدریس و تعلیم بر جایگاه پرافتخار تحقیق و پژوهش نیز تکیه زده اند حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج با برخورداری از وجود اساتید و تلاش هم دانشگاهیان در سالیان متمادی شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف آموزشی پژوهشی بوده است.

به گفته رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج، تفکر شهید مطهری باید در سیستم تعلیم و تربیت ما یعنی در آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی جاری و ساری باشد تا با گسترش اندیشه استاد، نگاه عالمانه به مسائل در جامعه رواج داده شود.

رحیمی بیان کرد: در آستانه بزرگداشت مقام استاد و در سال حماسه رونق تولید فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه اساتید در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی می کنم و امیدوارم به لطف خداوند متعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین آیت اله خامنه ایی (مدظله العالی) با تلاش همه استادان صبور این سرزمین و در سال رونق تولید شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانشجویان این خطه از میهن اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =