معلم

شهردار کرج گفت: در جوامعی که معلمان جایگاه ویژه ای دارند، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می‌شود.

علی اصغر کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: معلمان در تمام طول تاریخ نقش و جایگاه ویژه‌ای در هدایت انسان‌ها داشته‌اند.

 وی ادامه داد: هر روزی که تعلیم و تربیت درکشور جریان دارد، روز معلم است به همین دلیل نباید قدردانی از این عزیزان را به روز یا هفته خاصی منحصر کنیم.

وی افزود: معلم چراغ هدایت جامعه و کشتی نجات است و با نگاهی به کشورهای پیشرفته می‌توان دریافت که در جوامعی که معلمان جایگاه ویژه ای دارند، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: با این اوصاف باید گفت سرنوشت همه جوامع در گرو عملکرد معلمان است چون این قشر هستند که مدیران آینده کشور را تربیت می‌کنند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد، ابراز کرد: تکریم معلمان، تکریم جامعه است و هیچ روزی را نمی‌توان بدون وجود معلم، تصور کرد.

این مسئول با اشاره به نقش انسان ساز معلمان گفت: آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با توجه به ماهیت و روح اسلام و انقلاب، نسلی متعهد به آرمان‌های نظام تربیت می‌کنند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه معلمان در شرایط امروز کشور وظیفه سنگینی دارند، اضافه کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی می‌خواهند جامعه و جوانان ما را از فرهنگ اسلامی دور کنند واین وظیفه معلمان است که با تربیت انسانهای آگاه مانع از تحقق اهداف آنها شوند.

کمالی زاده در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای معلمان گفت: مسئولان باید گوش شنوای معلمان باشند و برای رفع نیازهای آنها گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =