• ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
  • کد خبر: 71231
محمد نبیونی

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج گفت: با ایجاد هویت شهری باید به سمتی پیش برویم که هر یک از ساکنان این کلانشهر خود را کرجی بدانند.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: شورای پنجم میراث‌دار تعداد زیادی پروژه نیمه تمام عمرانی است که در دوسال آخر شورای چهارم کلنگ زنی شده بودند.

وی ادامه داد: شورای پنجم با تخصیص اعتبار مناسب تکمیل این پروژه‌ها را دراولویت کاری خود قرار داده تا با بهره برداری از آنها  نور امید در دلهای شهروندان روشن شود.

وی افزود: یکی از مهترین این پروژه قطار شهری است که حدود چهار سال کاملا متوقف شده بوده و با شروع فعالیت این شورا تکمیل آن از سرگرفته شده و امیدواریم تا پایان این دوره بتوانیم سوت قطار را در زیر شهر تهران به صدا در بیاوریم.

نبیونی با اشاره به برخی پروژه‌هایی که در طول دو سال گذشته به بهره برداری رسیده اند، گفت: پروژه‌های میدان سپاه، پل حصارک، ادامه زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی، ادامه بلوار ماهان( شهید ناصربخت)، بلوار گلدشت (شهدای اصناف) تنها بخشی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمامی بودند که طی دو سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسیده اند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های ناتمام زیادی در شهر وجود دارد، اولویت مدیریت شهری تکمیل آنها است و در شرایط فعلی کلنگ زنی پروزه جدید منطقی به نظر نمی‌رسد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت برندسازی در کرج گفت: برند سازی شهری از دیگر مباحثی بود که در شورای پنجم با جدیت پیگیری و تا حدودی به نتیجه رسیده است.

عضو شورای شهر کرج افزود: تعیین روزی به نام روز فرهنگی کرج و ایجاد المان هایی که شهروندان را به ایران کوچک متعهد کند بخشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

وی گفت: با برندسازی شهری، هویت شهری در کرج افزایش می‌یابد و به سمتی پیش می رویم که هر یک از ساکنان خود را کرجی بدانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =