• ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر: 71255
مصطفی خدابین

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول گذاری به طول هزار و ۲۵۰ متر و با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، خبر داد.

مصطفی خدابین در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات معابر و شریان های شهری از اولویت های مدیریت شهری است. 

وی بیان کرد: عملیات جدول گذاری طرفین خیابان بنفشه و خیابان مالک اشتر در حال اجرا است.  

 مدیر منطقه ۵ هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، هدایت آب های سطحی، تسهیل در عبور و مرور، بهسازی مناظر شهری و تعیین الگو برای اقدامات بعدی مانند پیاده رو سازی و آسفالت ریزی، عنوان کرد. 

خدابین ادامه داد: پس از بررسی  و بازدیدهای میدانی، عملیات جدولگذاری خیابان بنفشه در بلوار ۴۵ متری گلشهر به طول ۶۵۰ متر و جدولگذاری بخش باقیمانده خیابان مالک اشتر حصارک به طول ۶۰۰ متر در دستور کار معاونت عمرانی و ترافیک منطقه قرار گرفته که با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در حال اجرا است. 
 

خدابین اجرای لوله گذاری هفت شاخه لوله پلی اتیلن شش متری با قطر ۵۰۰ میلی متر را از دیگر اقدامات  انجام شده در خصوص هدایت آب های سطحی در خیابان مالک اشتر، ذکر کرد.

این مسئول گفت: همچنین پنج حلقه چاه جذبی با هدف جمع آوری و جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی حاصل از بارش ها؛ با صرف اعتبار یک میلیارد ریالی در بلوار شهید بهشتی، بلوار الغدیر،  بلوار ۴۵ متری گلشهر نبش خیابان انوشیروان، بلوار گلزار غربی جنب شهرک مترو و خیابان ۱۰ متری اول واقع در خیابان شایسته، حفر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =