بازدید دشتگرد

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پژوهش یک کار حرفه‌ای است و قطعا شهرداری و شورای شهر کرج برای پیشبرد پروژه‌های شهری به همکاری مراکزی چون پارک علم و فناوری نیازدارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت‌گرد در حاشیه بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه در بودجه سال جاری شهرداری کرج، سهم پژوهش نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، افزود: در گذشته پژوهش‌های حوزه مدیریت شهری سلیقه‌ای انجام می‌شد اما امروز پژوهش‌ها متناسب با نیازهای کاربردی انجام می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر اولویت‌های پژوهشی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری براساس لوایحی که به شورا ارائه شده مشخص شده و تا هفته آینده نهایی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری برای توسعه پژوهش، به مراکز علمی مختلف از جمله پارک علم و فناوری اعلام آمادگی کرده تا با انعقاد تفاهم نامه‌ همکاری‌های مشترکشان را آغاز کنند.

دشت‌گرد با تاکید براینکه هدف این است که کار علمی و پژوهشی را با مراکز علمی انجام دهیم و خودسرانه عمل نکنیم، گفت: پژوهش یک کار حرفه‌ای است و قطعا شهرداری و شورای شهر کرج برای پیشبرد پروژه‌های شهری به همکاری مراکزی چون پارک علم و فناوری نیازدارد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: هدف این است که قبل از اجرای پروژه‌های مدیریت شهری کار مطالعاتی صورت بگیرد، معایب و مزایا مشخص شود و پس از بررسی‌های پژوهشی فعالیت ها را آغاز کنیم که در این مسیر قطعا پارک علم و فناوری می‌تواند روشنی بخش مسیر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =