محمدحسین خلیلی اردکانی

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: نظام آموزشی کشور به تحول اساسی نیاز دارد چرا که فرزندان ما باید شیوه صحیح زندگی کردن را فرا بگیرند.

محمدحسین خلیلی‌اردکانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اگر ۴ مشکل اساسی در کلانشهر کرج وجود داشته باشد ترافیک یکی از مهم‌ترین آن است.

وی با بیان اینکه ترافیک کرج در ۴۰ سال اخیر ۲۰ تا ۳۰ برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: به موجب روند بی رویه مهاجرت و موقعیت خاص این کلانشهر، ترافیک در کرج تا ۲۰ سال آینده به معضلی اساسی تبدیل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی پیرامون بهبود وضعیت ترافیکی این کلانشهر صورت گرفته  است، تصریح کرد: زمانی در حوزه بهبود وضعیت حمل و نقل و و تردد در معابر موفق خواهیم شد که شاهد کاهش بار ترافیک و پیرو آن تصادفات منجر به جرح و فوت باشیم.

خلیلی‌اردکانی بیان کرد: خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید قدمی موثر در راستای بهبود وضعیت ترافیک کرج به شمار می رود که این امر به همت شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری کرج پیش از شروع سال ۹۸ انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه قطارشهری کرج در صورت تامین اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی، سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: درصدد اتخاذ راه حلی مناسب برای حل مشکل تامین مالی این پروژه هستیم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه آموزش در نظام تعلیم و تربیت نقش تاثیری‌گذاری در ارتقای فرهنگ صحیح ترافیکی ایفا می کند، خاطرنشان کرد: نظام آموزشی کشور به تحول اساسی نیاز دارد چرا که فرزندان ما باید شیوه صحیح زندگی کردن را فرا بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =