فکورزاده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: امروزه پدیده ناهنجار سد معبر یکی از مشکلات لاینحل شهرداری ها محسوب می‌ شود.

محمدرضا فکورزاده در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز از رفع مزاحمت های سد معبر خبر داد و افزود: هر عملی که باعث انسداد و اشغال معابر عمومی شود به نحوی که عبور و مرور شهروندان را به طور دائم یا موقت غیرممکن یا دشوار نماید، مصداق سد معبر است.

وی استفاده از معابر عمومی را حق طبیعی هر شهروند عنوان کرد و افزود: شهرداری موظف است از معابر به عنوان یک ملک عمومی حفاظت کند و از تجاوز اشخاص نسبت به آن ها جلوگیری کند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج عنوان کرد: سد معبر دارای اشکال گوناگونی اعم از اشغال معابر عمومی توسط دستفروشان، نصب دکه‌های غیرمجاز، تخلیه نخاله و ریختن مصالح در معابر عمومی بدون مجوز شهرداری، توقف وسایل نقلیه در مکان های غیرمجاز جهت فروش کالا و هرگونه تصرف و اشغال پیاده روها و میادین است.

به گفته فکورزاده، عامل واحد رفع سد معبر منطقه ۶ روزانه به صورت مستمر و در قالب دو اکیپ در سطح منطقه مشغول گشت زنی هستند که با مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه در مدار قانون نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: حوزه رفع سد معبر منطقه روزانه به صورت میانگین ۷ مورد رفع سد معبر را در نقاط پرازدحام و شلوغ سطح منطقه از جمله در میدان دانشگاه، خیابان عدل، باغستان، خیابان قلم و شاهین ویلا مورد رسیدگی قرار می دهد.

وی با اشاره به رسیدگی در اسرع وقت به تماس های مردمی در حوزه رفع سد معبر، یادآور شد: افرادی که مرتکب تخلفات اشغال معابر عمومی می شوند پس از شناسایی به روز بازارهای موجود در سطح منطقه منتقل تا از لحاظ تامین مخارج و امرار معاش خود با مشکل مواجه نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =