استاد کاظمی سازمان حمل و نقل و بار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: مهندسی مجددخطوط اتوبوسرانی از اولویت های امسال این سازمان است.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اواخر سال گذشته  شاهد اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی کرج بودیم که تمام اعتبار مورد نیاز برای خرید آنها توسط شهرداری تامین شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌های تازه نفس در دو خط پرتردد شهر یعنی خط بعثت و حصارک مسافران را جابه جا می‌کنند.

وی افزود: شهرداری کرج توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار امسال خود قرار داده و امید است با تامین اعتبار شاهد افزایش تعداد اتوبوس‌های نو کرج باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: حدود 27 سال از راه اندازی سازمان اتوبوسرانی تاسیس شده ولی عملا بازنگری کلی در مورد خطوط صورت نگرفته و یکی از برنامه های امسال ما بازنگری کلی و مهندسی مجدد خطوط است.

استاد کاظمی ادامه داد: بدون شک با این اقدام بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در برخی خطوط و مشکل سرفاصله حل می‌شود و به این ترتیب شاهد استفاده تعداد بیشتری از شهروندان از اتوبوس خواهیم بود.

وی افزود: بدیهی است استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین در سطح شهر علاوه بر کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت، صرفه جویی در زمان شهروندان، کاهش آلودگی هوا و ... را در بردارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در پایان با اشاره به مشکل کمبود اتوبوس در کرج گفت: برای اینکه مشکل کمبود اتوبوس در کرج حل شود بین 130 تا 150 اتوبوس دیگر باید به خطوط فعال شهر اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =