بازدید دشتگرد

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف استان برای تکمیل بانک پژوهشگران تاکید کرد.

سارا دشتگرد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در اجرای طرح‌های پژوهشی گاهی شاهد موازی کاری در شهرداری و سایر دستگاه‌های استان هستیم.

وی ادامه داد: این موازی کاری علاوه بر هدر رفت اعتبار، زمان و انرژی زیادی از پژوهشگران گرفته و تحقق اهداف توسعه‌ای شهر را به تعویق می‌اندازد.

وی افزود: هرچند بودجه پژوهش شهرداری کرج امسال یک درصد زیاد شده ولی با این منابع محدود باید برای اولویت‌ها برنامه ریزی کرد و مجالی برای موازی کاری باقی نمی ماند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از سوی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی  شورای شهر نامه ای به همه ارگان‌ها و ادارات کل استان ارسال شده تا طرح‌های پژوهشی خود در ارتباط با شهر کرج را اعلام کنند.

دشتگرد ابراز کرد: با این‌کار شهرداری می‌تواند روی طرح‌های پژوهشی ای که از سوی ارگان‌های دیگر انجام شده وقت بیشتری بگذارد و با پرورش محتوای آنها نتیجه لازم را احصاء کند.

عضو شورای شهر کرج گفت: برخی از دستگاه‌ها هنوز در ارسال طرح‌های پژوهشی خود به مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا همکاری لازم را نداشته اند که امید است با تعامل بیشتر ما را در تکمیل بانک پژوهشگران  کرج کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =