• ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 71310
احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: مقدمات تخصیص کد جریمه برای دوربین های پلاک خوان کرج در هسته مرکزی شهر فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه مقدمات تخصیص کد جریمه برای دوربین های پلاک خوان کرج در هسته مرکزی شهر فراهم شده است، اظهار کرد: با اخذ کد جریمه برای این دوربینها، ثبت تخلفات رانندگی به صورت هوشمند انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور رئیس پلیس راهور استان البرز، نماینده فاوا راهور ناجا کشور و کارشناسان ترافیک شهری ناجا در مرکز کنترل ترافیک شهرداری، اظهار کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته تمهیدات لازم به موجب اخذ کد برای دوربین های پلاک خوان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست سیستم های ثبت تخلف راه اندازی شده در شهرداری کرج به نماینده فاوا ناجای کشور نمایش داده شد، افزود: تست لازم از تصاویر دوربین های پلاک خوان انجام و متعاقب این امر در اسرع وقت فاوا راهور ناجا نسبت به تخصیص کد به دوربین های یاد شده اقدام می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه با اخذ کد جریمه برای این دوربینها، ثبت تخلفات رانندگی به صورت هوشمند انجام می شود، تصریح کرد: به طور قطع این امرگام موثری در راستای هوشمندسازی ثبت تخلفات رانندگی در کرج به شمار می رود.

احمدی نژاد همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای این فرایند تاکید کرد و گفت: بنا شد در ماه جاری تمامی دوربین های پلاک خوان سطح شهر، کد جریمه از سوی پلیس راهور ناجا دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =