• ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
  • کد خبر: 71311
معاونت حمل و نقل

معضلات و مشکلات ترافیکی منطقه ۹ با حضور معاون و اعضای کمیته فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با مدیر منطقه ۹ پیرامون بررسی طرح و پروژه‌های ترافیکی این محدوده، اظهار کرد: شناسایی و رفع مشکلات ترافیکی مناطق دهگانه کرج از جمله مهم ترین برنامه‌های در دستور کار این معاونت طی سال جاری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان و متخصصان مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک به صورت دوره‌ای نسبت به بررسی طرح و مشکلات ترافیکی مناطق اقدام می‌کنند، افزود: در راستای بازدید میدانی کارشناسان از مناطق دهگانه شهرداری کرج، نقاط حادثه‌خیر معابر درون شهری شناسایی و احصا میشود.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تسهیل در تردد عابرین پیاده، افزایش ایمنی شهروندان و بهبود در وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه از مهم ترین اهداف شناسایی نقاط حادثه خیز معابر درون شهری به شمار می‌رود.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه مناسب سازی محل تردد عرضی عابرین پیاده یکی دیگر از اقدامات مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک محسوب می‌شود، تصریح کرد: بی شک تامین و افزایش ایمنی عابرین پیاده و شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

گفتنی است در این نشست مواردی نظیر اصلاح جانمایی نامناسب گذرگاه‌های عابرین پیاده و رعایت فاصله مناسب و استاندارد آن همچنین رفع نواقص گذرگاه‌های عرضی عابران پیاده مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =