• ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر: 71321
پسماند

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح تجمیع پیمانکاری طرح تفکیک زباله از مبدا در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، اظهار کرد: کاردکرد این سازمان نقش مهمی حفظ سلامت و بهداشت شهر و شهروندان دارد.

اکبر سلیم نژاد با تاکید بر ضرورت ساماندهی و مدیریت سگ‌های بلاصاحب شهر افزود: باید با راهکارهای مناسب در راستای کاهش جمعیت سگهای بلاصاحب کرج گام برداریم. 

تخصیص اعتبار مناسب برای سازمان پسماند

رییس کمسیون عمرانی شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به اینکه مدیریت پسماند یکی از مطالبات جدی شهروندان است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال بودجه مناسبی به سازمان مدیریت پسماند اختصاص داده شده که هزینه کرد آن باعث تغییرات محسوسی در این حوزه خواهد شد.

مهدی حاج قاسمی با اشاره به دیگر دغدغه شورای پنجم افزود: اجرای طرح تفکیک از مبدا و فرهنگسازی در این موضوع از مسائل مهم شورای شهر است و امید است این طرح به صورت هوشمند در محلات کرج اجرایی شود.

این عضو شورا همچنین تسهیل در فرایند اعطای پایان کار و صدور جواز ساختمانی که قسمتی از آن به سازمان پسماند می باشد را خواستار شد و از پویایی و فعالیت های مستمر  پرسنل سازمان قدردانی کرد.

اجرای پویش فرهنگی کاهش زباله در کرج 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گزارشی از وضعیت پروژه های در حال انجام این سازمان ارایه و با بیان اینکه مرکز حلقه دره، مرکز استراتژیک سازمان پسماند است، گفت: ساماندهی این مرکز از ابتدای امسال در حال اجرا است.

احمد خیری از ایجاد مرکز علمی و فناوری برای اجرای طرح های مطالعاتی شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند در مرکز حلقه دره  خبر داد و افزود: بدون شک راه اندای این مرکز در هوشمند سازی خدمت رسانی این سازمان به شهروندان نقش به سزایی خواهد داشت.

وی راه اندازی پویش فرهنگی کاهش تولید زباله و فرهنگسازی در خانوارها را از برنامه های آتی این سازمان اعلام کرد و گفت: این پویش به صورت گسترده از هفته آینده در سطح شهر آغاز می شود.

این مسئول همچنین از اجرای طرح تجمیع پیمانکاری طرح تفکیک از مبداء در سال جاری برای خدمت رسانی بهتر و افزایش جلب مشارکت های مردمی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =