• ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر: 71322
حمیدرضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از الکترونیکی شدن فرم ثبت نام طرح طاهرین خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: این طرح که از بهمن ماه سال گذشته در این سازمان طراحی و تدوین شده، با هدف رویکرد آموزشی، معادشناسی، معاد باوری و ضرورت مدیریت بحران و کمک رسانی افتخاری و داوطلبانه در مواقع ضروری، بلایا و حوادث طبیعی و اهمیت آموزش شهروندان و داوطلبین در خصوص تغسیل، تطهیر و تکفین اموات در شرایط خواص به اجرا درآمده است.

به گفته رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از بهمن ماه سال گذشته تا کنون بیش از 150 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی گروه های هدف این طرح را، طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان، بسیجیان، مدیران و کارکنان ادارات دولتی و شهروندان عنوان کرد و افزود: داوطلبین می توانند از طریق لینک http://yon.ir/ZKRrp و یا سامانه پیامکی و ارسال عدد 14 به شماره 20001530 و یا مراجعه به سایت اینترنتی aramestan.karaj.ir   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عسگری ادامه داد: به منظور تسهیل گری در ثبت نام داوطلبین و متقاضیان شرکت در این طرح، فرم ثبت نام قبلی تغییر کرد و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج هم اکنون به صورت فرم الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دارد تا در صورت تمایل به ثبت نام با صرف کمترین زمان ممکن بصورت آنلاین در این خصوص اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها یادآور شد: کارگروه طرح طاهرین در حال آماده سازی جهت شروع کلاسهای آموزشی این طرح هستند که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =