• ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر: 71348
الکامپ

مدیر خانه استارت اپ کرج از برگزاری فراخوان شرکت در نمایشگاه الکامپ، خبر داد.

محسن موسیوند در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه بستر مناسبی است تا کسب و کارهای نوپا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را ارائه کنند.

وی افزود: خانه استارتاپ کرج و سایر ارگان های ذیربط در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور تسهیل گری و حمایت از فضای کارآفرینی و استارتاپ های البرز، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ Elecomp غرفه ویژه ای را به فعالیت های اکوسیستم استارتاپی البرز اختصاص می دهد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به حضور موفق و گسترده استارتاپ های البرز در نمایشگاه‌های گذشته و با هدف حضور منسجم و اثربخش نمودن کسب و کارهای نوپا و تقویت اکوسیستم استارتاپی و بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه در نمایشگاه سال جاری، خانه استارتاپ در نظر دارد تا فضای اختصاصی همانند سال­های گذشته در اختیار استارتاپ­های البرزی و کسب و کارهای نوپا قرار داده شود.

موسیوند ادامه داد: براین اساس از کلیه علاقه‌مندان حضور در این رویداد دعوت می­ شود حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه و تکمیل فرم اعلام آمادگی و ارسال سوابق، توانمندی‌ها و اطلاعات تماس استارتاپ خود به پست الکترونیکی info@khanestartup.ir اقدام کنند تا گزینش استارت آپ ­های واجد شرایط از سوی دبیرخانه رویداد (مستقر در خانه استارتاپ کرج) صورت پذیرد و درصورت تایید اولیه و به ­منظور هماهنگی های بعدی با آن ها تماس گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت حضور با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت­ نام و ارسال سوابق اقدام کنند، گفت: داشتن محصول نهایی قابل ارائه ضروری است و  ثبت نام اولیه به معنی تایید و حضور در نمایشگاه الکامپ نمی باشد.

به گفته موسیوند امکان حضور و پذیرش “رایگان“ استارت آپ­ ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ Elecomp با اولویت حوزه­ های مدیریت شهری و شهروندی؛ وجود دارد.

وی از برنامه های این نمایشگاه به امکان برگزاری جلسات با شرکت ­ها و سازمان­ های حمایت کننده و جلسات ارائه به سرمایه گذاران؛ امکان مذاکره با مدیران شهرداری­ های حاضر و مدعو درباره عرضه و جلب مشارکت شهرداری­ ها؛ دریافت خدمات مشاوره در خصوص توسعه استارت آپ از مشاوران و مربیان و همکاری لازم در ایاب و ذهاب استارت آپ­ های پذیرش شده در نمایشگاه اشاره کرد.

این مسئول گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس khanestartup.ir خانه استارتاپ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =