سرهنگ شرق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: شهرداری نقش به سزایی در ترغیب شهروندان به استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ غلامعلی شرق در نشست تخصصی با اعضاء شورای اسلامی شهر کرج و شهردار اظهار کرد: علاوه بر مأموریت‌های ترافیکی، در بحث امنیت انتظامی و ترافیکی در کنار سایر دستگاه‌ها به خصوص شهرداری مشغول خدمت‌رسانی هستیم.

این مسئول عنوان کرد: شهروندان می توانند برای تردد در معابر شهری از خودروهای عمومی استفاده کرده تا از این طریق شاهد کاهش آلایندگی هوا و ترافیک شهری باشیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان کرد: ترافیک معادله ای تک مجهولی نیست و رفع آن نیازمند همکاری تمام اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز یکی از شایع ترین عوامل تصادفات است افزود: رعایت سرعت مطمئنه و سبقت مجاز لازمه برقراری نظم و امنیت ترافیکی در سطح معابر درون شهری است و هدف پلیس از اعمال قانون این است که رانندگان با توجه بیشتر به قوانین و مقررات سهم خود را در تامین امنیت معابر ایفا کنند.

سرهنگ شرق با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته شاهد ارتقای زیرساخت‌های ترافیکی استان بوده ایم، گفت: این امر به کاهش تصادفات بین شهری منجر شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تمامی ارگان‌های دخیل در ترافیک تلاش کرده‌اند، گفت: امید است با تعامل بین دستگاهی در سال جاری آمار تصادفات بیش از پیش کاهش یابد.

وی از شهرداری خواست با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برای کاهش گرههای ترافیکی برنامه ریزی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =