• ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر: 71371
مسابقه قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه بزرگ مفاهیم قرآن کریم، خبر داد.

وحید قاسمی‌وند در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: این مسابقه به همت سازمان فرهنگی و همکاری سازمان فاوا برگزار می شود.

وی با اشاره به جوایز این مسابقه، یادآور شد: کمک هزینه یِِ سفر کربلای معلی، کمک هزینه سفر مشهد مقدس، کمک هزینه خرید دوچرخه و کمک هزینه خرید محصولات فرهنگی از جوایز مسابقه بزرگ مفاهیم قرآن کریم است.

این مسئول اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت فایل سوالات به سایت sfe.karaj.ir و یا به کانال سروش اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج @qurankaraj مراجعه کنند.

قاسمی‌وند با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید پاسخ های صحیح را به شماره ۵۰۰۰۱۱۷۲ ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال پاسخ ها تا ۱۳ خرداد ماه سال جاری است.

بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

رییس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج همچنین از بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مصلی امام خمینی دایر می شود، افزود: زمان حرکت برای این بازدید، چهارشنبه یکم خرداد ماه سال جاری مصادف با ۱۶ رمضان، ساعت ۱۵ خواهد بود.

به گفته وی؛ علاقمندان برای شرکت در این بازدید و ثبت نام می توانند به سایت سازمان فرهنگی مراجعه کنند.

وی از دیگر برنامه های اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی در ماه رمضان به کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه پرسنل شهرداری کرج و خانواده آنان در رشته های روخوانی و روانخوانی، تجوید، قرائت و حفظ  اشاره کرد و گفت: برای شرکت در این مسابقات می توانند به سایت سازمان فرهنگی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

قاسمی‌وند همچنین از برگزاری جشنواره پنجره ای رو به آسمان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره ۲۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا ۳۱ همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره در خیابان شهید بهشتی، جنب تالار نژاد فلاح ، بوستان جهان (جنب آب نمای موزیکال ) برگزار می شود.

قاسمی‌وند از دیگر برنامه های سازمان در ماه مبارک رمضان از آیین معنوی جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برجسته در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) یاد کرد و گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه البرز نیز پخش می شود.

رییس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اینکه این مراسم هر روز در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ آغاز می شود، اظهار کرد: همزمان با این مراسم نمایشگاه خیمه معرفت نیز برپا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =