• ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 71375
جعفری ارشاد

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اهالی رسانه نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی فعالان این حوزه بی تفاوت نباشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین جعفری با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک اطلاعات اصحاب رسانه استان البرز با همکاری خانه مطبوعات استان در حال تدوین است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: ضروری است که یک بانک اطلاعاتی جامع از بیوگرافی، سابقه شغلی و آثار روزنامه نگاران تهیه شود تا نسل‌های بعدی خبرنگاران به راحتی بتوانند اطلاعات مربوط به گذشته همکاران، روزنامه‌ها و سایت‌ها را به دست آورند و از تجربیات نسل قبلی بهره‌مند شود.

وی افزود: در همین راستا بانک اطلاعات اصحاب رسانه استان البرز با همکاری خانه مطبوعات استان در حال تدوین است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توضیح داد: این اقدام در راستای ساماندهی فعالیت‌های رسانه ای استان و ایجاد سازوکار مناسب برای تعامل بیشتر آنها با دستگاه‌ها و ادارات در حال انجام است .

جعفری گفت: از تمامی مدیران مسئول نشریات محلی، پایگاه های خبری، سرپرستان خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری درخواست می‌شود تا نسبت به تکمیل لیست‌های همکاران دفاتر رسانه ای در اسرع وقت اقدام و فرم مربوطه را به خانه مطبوعات تحویل نمایند .

این مسئول توضیح داد: اهالی رسانه جهت مشاهده فرم بانک اطلاعات اصحاب رسانه استان به سایت اداره کل ارشاد مراجعه کنند.

ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =