خودروی برقی در آرامستان

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: سه دستگاه خودروی برقی ویژه حمل و نقل مراجعین، دو دستگاه خودروی برقی ویژه حمل متوفی به قطعات جهت دفن و همچنین دو دستگاه موتور سیکلت ویژه نظارت و گشت زنی، در حال خدمات رسانی به مراجعین و زائرین در بهشت سکینه (س) است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: کاهش هزینه های جاری و بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر همواره از اولویت های مهم مدیریت شهری به شمار می رود که این سازمان به عنوان عضوی از نظام یکپارچه شهری همگام با این هدف حرکت می کند.

وی اضافه کرد: با هدف مدیریت هزینه ها و همچنین ارایه خدمات مطلوب‌تر به زائرین و مراجعین، برای نخستین بار ناوگان حمل و نقل برقی که ساخت ایران است آماده خدمات رسانی در این آرامستان شد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: با توافق انجام شده با شرکت تولید کننده ی ایرانی خودروهای برقی به صورت آزمایشی یک ماه در اختیار سازمان قرار گرفت که پس از ارزیابی های عملکردی و کارکردی اولیه و تایید آن توسط کاربران و کارشناسان، به بهره برداری رسید.

عسگری گفت: استفاده از خودرو های برقی ساخت ایران به عنوان ناوگان حمل و نقل داخلی پاک ضمن ارایه خدمات ویژه به مراجعین و تسهیل در بازدید از قطعات جهت انتخاب و خریداری قبور، کاهش تردد داخلی، مصرف انرژی و سوخت های آلاینده را نیز موجب می شود.

وی کاهش ترافیک داخلی آرامستان بهشت سکینه (س) را از دیگر کارکرد خودروهای برقی خواند و گفت: در حال حاضر اموات جهت دفن توسط آمبولانس به قطعات مربوطه حمل می شوند که به دلیل تردد زیاد روزانه، هزینه های جاری و نگهداری بسیار سنگین است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی سازمان برای کاهش هزینه های جاری، پیش بینی می شود با جایگزینی این خودروها ردیف هزینه تعمیرات و نگهداری آمبولانس ها به طور چشمگیر؛ کاهش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =