• ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر: 71416
صدو چهل وسومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد

رییس شورای شهر کرج خواستار جلوگیری از کاهش اختیارات شورا شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در صد چهل و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تبریک روز ملی ارتباطات به مجموعه روابط عمومی های استان، شهرداری، شورا، سازمانها و خبرنگاران و عکاسان، گفت: امیدوارم بتوانیم زمینه های ارتباط تنگاتنگ تر میان مردم و مسولین را فراهم کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به واگذاری چندصد هکتار از زمین های شمال غربی کرج از سوی وزارت مسکن و شهرسازی به بانک اشاره کرد و افزود: مقرر شده بود این زمین ها به شهرداری برای جنگل کاری واگذار شود.

زارع با اشاره به اینکه همه در جریان اقدامات شهرداری در این زمین ها هستند، عنوان کرد: این منصفانه نیست به دلیل اینکه مشکلی در نقطه دیگری اتفاق افتاده است غرامت آن از اراضی ای پرداخت شود که می توانست در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقداماتی که گاها بدون اطلاع شورا و شهرداری صورت می‌گیرد، کاهش اختیارات شورا را قوت می بخشد و این امر موجب تضییع حقوق شهروندان نیز می شود.

زارع ضمن درخواست از شهردار کرج برای پیگیری ویژه این مهم، از استاندار و مسکن و شهرسازی خواست تا مدیریت شهری را در جریان اقداماتی که در حاشیه شهر صورت می‌گیرد، قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =