بازدید دشتگرد

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: دوران نگاه جنسیتی به پست‌های مدیریتی به پایان رسیده و امید است طی سال‌های آتی شاهد تصدی زنان در صندلی‌های مدیریتی باشیم.

سارا دشت گرد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تا کنون با جدیت مسائل مربوط به بانوان و جوانان را پیگیری کرده ام.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زنان و جوانان ادامه داد: نیروهای جوان با انگیزه بیشتری کار می‌کنند و خانم‌ها هم مسئولیت پذیری بیشتری در انجام وظایفی که به آنها محول می‌شود، دارند.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج، افزود: علاوه براین، بانوان سلامت مالی بیشتری در سیستم های اداری دارند وکمتر از قوانین و مقررات تدوین شده تخطی می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای شناسایی زنان توانمند مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: در دوره شهردار قبلی، رزومه‌های بانوان مشغول در مجموعه مدیریت شهری دریافت شد و تمامی آنها بررسی شد.

دشت گرد ابراز کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد زنانی که به صندلی‌های مدیریتی مجموعه مدیریت شهری تکیه داده اند از توانمندی، توان و تخصص بالایی برخوردار هستند.  

وی اضافه کرد: در دوره ای از شهرداری شاهد آن بودیم که بانوانی با رزومه خوب از جایگاهشان کنار گذاشته و در جایی بکارگیری شدند که ربطی به تخصص آنها نداشت.

این عضو شورا، گفت: باید به سمتی پیش برویم که انتصاب در مدیریت شهری بر مبنای شایستگی و توانمندی افراد باشد و جنسیت در آن تاثیری نداشته باشد.

دشت گرد توضیح داد: دوران  نگاه جنسیتی به پستهای مدیریتی به پایان رسیده و امید است طی سالهای آتی شاهد تصدی زنان در صندلی‌های مدیریتی باشیم.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: خوشبختانه نگاه شهردار کرج به زنان و توانمندی‌های آنان مثبت است و امید است با گذشت زمان شاهد آن باشیم که 30 درصد پست های مدیریتی در مجموعه مدیریت شهری به زنان اختصاص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =