فضای سبز

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ایجاد مراکز گردشگری و تفرجگاه‌ها به افزایش هویت شهری کمک می‌کند.

پیمان بضاعتی پور در گفتو گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: با افزایش جمعیت و رشد شهر نشینی و به تبع آن افزایش آلودگی های زیست محیطی، نیاز به گسترش فضای سبز در شهرهای امروزی احساس می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پارک ها به عنوان بخشی از فضای سبز نقش مهمی در  زیبایی و سلامت شهر ایفا می کنند، اظهار داشت: این سازمان با توجه به رسالت ذاتی خود در راستای افزایش سرانه های فضای سبز شهری کرج تلاش می کند.

وی افزود: بر همین اساس فاز نخست عملیات بهسازی ضلع شرقی رودخانه کرج به مساحت سه هکتار از اتوبان کرج تا پل سلجوقی به طول 600 متر  آغاز شده است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان احداث پیست دوچرخه سواری، پیاده راه و فراهم نمودن بستر مناسب برای برگزاری جشنواره هایی با رویکرد فرهنگی را از جمله نتایج اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: احداث و توسعه فضای سبز و رسیدگی به بافت های فرسوده شهر کرج و ایجاد مراکز گردشگری و تفرجگاه ها موجب هویت سازی برای شهر شده و  احساس تعلق شهروندان به محیط شهری را بیشتر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =