احمدی نژاد

در نشستی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برنامه‌های مشترک سازمان فاوا و مرکز کنترل ترافیک بررسی و تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ با توجه به تصمیم گرفته شده در خصوص استقرار عوامل فنی پلیس راهور در شهرداری کرج و به منظور تخصیص کد جریمه برای دوربین‌های ثبت تخلف هوشمند، جلسه ای مشترک با حضور رییس سازمان فاوا شهرداری در معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ضمن تشریح جزئیات این نشست گفت: در این جلسه سیاست و برنامه‌های ITS  در خصوص سرویس‌دهی به پلیس راهور و ایجاد بستر مناسب به منظور اخذ کد جریمه برای دوربین‌های پلاک خوان تبیین و برنامه‌ریزی شد.

محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه در این جلسه در رابطه با بازدیدهای دوره ای از تجهیزات منصوب در سطح شهر، تعمیر و نگهداری از این تجهیزات نیز تصمیم گیری شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت تجهیزات یاد شده سامانه‌ای با مشارکت سازمان فاوا و مرکز کنترل ترافیک طراحی و بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در سطح شهر هماهنگی‌های لازم در خصوص توسعه بستر فیبر نوری صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =