منطقه 7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اقدامات گسترده برای رسیدگی به پارک‌ها، معابر و میادین این منطقه خبر داد.

امیرحسین کاظمینی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: داشتن شهری با نشاط و با طراوت در گرو رسیدگی هرچه بیشتر به فضاهای عمومی از جمله پارک ها، بلوارها و میادین است.

این مسئول عنوان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی، بسیاری از شهروندان در اوقات فراغت خود از پارک های محله ای و فضای سبز بهره می برند و این موضوع اهمیت حفظ پاکیزگی و رسیدگی به این مکان ها را چندین برابر می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا واحد فضای سبز منطقه با تمام توان خود در حفظ زیبایی، پاکیزگی و رفع نواقص پارک‌های محله ای و فضاهای سبز موجود منطقه تلاش می‌کند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج ، کاشت سه هزار و۸۰۰ گلدان درختچه و بیش از شش هزار و ۶۰۰ کیسه گل ثابت پوششی و دو هزار و ۵۰۰ کیسه گل فصلی را از اقداماتی دانست که در این راستا انجام شده است.

وی جمع آوری خاک مازاد و ضایعات به متراژ ۲۱۵ متر مکعب، کَند و کوب به طول۷۲۰ مترمربع و جمع آوری چمن به متراژ ۸۰۰ متر را از دیگر فعالیت هایی برشمرد که در بوستان ها و فضای سبز منطقه اجرایی شده است.

کاظمینی رضایتمندی شهروندان و تامین نیازهای به حق آنها در زمینه ایجاد فضای سبز، پارکهای محله ای همچنین حفظ و نگهداری از این فضا ها را از مهمترین هدف اجرایی نمودن اینگونه طرح ها از سوی این منطقه عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =