عباس حق محمدلو

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: تمامی بنرهای تبلیغاتی و غیرمجازی که بدون رعایت قوانین و ضوابط موجود در سطح منطقه نصب شده بود جمع آوری و اخطارهایی در همین زمینه به متخلفین صادر شد.

عباس حق محمدلو در گفتو گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: رسیدگی به تخلفاتی که باعث بر هم خوردن زیبایی شهر می شود از جمله وظایف حوزه خدمات شهری است.

وی ادامه داد: با رسیدگی به این تخلفات هم قوانین و مقررات حقوق شهروندی رعایت می‌شود و هم فضایی مناسب و به دور از زوائد بصری برای شهروندان فراهم می‌شود.

وی افزود: در همین راستا طی عملیاتی از سوی همکاران خدمات شهری منطقه یک، تمامی بنرهای تبلیغاتی و غیرمجازی که بدون رعایت قوانین و ضوابط موجود در سطح منطقه نصب شده بود، جمع آوری و اخطارهایی در همین زمینه به متخلفین صادر شد.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج بیان کرد: این عملیات در جهت حفظ زیبایی سیمای بصری شهر و مهیا کردن شرایط مناسب برای رفت و آمد شهروندان صورت گرفت و ادامه دارد.

حق محمدلو عنوان کرد: امیدواریم شهروندان عزیز با رعایت حقوق شهروندی و قوانین و مقررات امور شهری بتوانند در سازندگی شهری زیباتر و ایجاد فضاهای روح فزا در کنار یکدیگر سهیم باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =