منطقه 7-معابر معلولان

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اجرای بیش از یک هزار و ۴۰۰ مترمربع مناسب سازی و پیاده روسازی درسطح منطقه برای تسهیل در عبور و مرور معلولان، خبرداد.

امیرحسین کاظمینی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی معابر فاز ۱ رجائی شهر به طول یک هزار و ۴۰۰ مترمربع اجرایی شد.

این مسئول با بیان این که یکی از مهم‌ترین اهداف پروژه پیاده‌روسازی تسهیل تردد عابران است، اظهار کرد: با بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها سعی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان داشته و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمری بوده که در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، به منظور ساماندهی، بهسازی مسیر تردد و تامین رفاه عبور و مرور معلولین جسمی، حرکتی و سالمندان عملیات همسطح سازی، مناسب سازی معابر با رعایت اصول استاندارد در محدوده ذکر شده صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج بیان کرد: اجرای این پروژه با هدف تسهیل در رفت و آمد عابرین پیاده به ویژه معلولین و ارتقاء کیفیت گذر، امنیت خاطر عابران و فراهم نمودن محیطی تمیز و جذاب انجام شده و امید است امسال بیش از سال گذشته بتوانیم در راستای رفع مشکلات پیاده روها تلاش کنیم.

به گفته وی، انجام فعالیت های عمرانی با نیت کسب رضایت شهروندان صورت می گیرد و از خروجی های مثبت آن نیز غیر از افزایش چهره عمومی شهر، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی و گسترش نشاط و شادابی در سطح این منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =