منطقه 8-137

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات از نیازهای اساسی در تعاملات اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا سیفی با حضور در سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج اظهار کرد: وظیفه ذاتی شهرداری خدمت به شهروندان و کسب رضایتمندی آنان است که درحوزه ۱۳۷ این مهم باید با جدیت بیشتری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه، کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات از نیازهای تعاملات اجتماعی  است گفت: باید در زمینه خدمات شهری عمرانی، ترافیکی و فضای سبز و زیباسازی به گونه ای عمل کنیم که تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ و درخواست آنان در زمینه حداقل های رفاه عمومی کاهش یافته و در مشارکت پروژه های کلان شهری با شهرداری مشارکت نمایند.

این مسئول بیان کرد: سامانه ۱۳۷ با هدف مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، ارائه انتقادات و پیشنهادات، رفع معضلات و مشکلات شهری، مدیریت غیر مستقیم شهروندان بر شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر و ارتباط هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت شهرداری راه اندازی شده است.

سیفی یادآور شد: تلاش ما کاستن از مسائلی است که شهروندان به حق مطالبه کننده آنها هستند و از این رو با توجه به وسعت کاستی ها در این منطقه کوشش داریم تا با اولویت بندی درخواست ها به نقاط مختلف منطقه به صورت یکسان و مدون بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =