دانشگاه- نمایشگاه عکس

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از برپایی نمایشگاه عکس از ۲۰۰ اثر دانشجویان این دانشگاه، خبر داد.

علیرضا رحیمی در آیین بازگشایی این نمایشگاه در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: نمایشگاه عکس گروهی با هدف نمایش آثار خلاقانه دانشجویان و فراهم آوردن زمینه های لازم جهت ایجاد انگیزه در بین آنان در معرض دید علاقمندان به هنر عکاسی قرار گرفت.

وی با بیان این که هنر عکاسی ظرفیت های بسیار نیرومندی برای بهبود و تحول اوضاع فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه دارد، یادآور شد: در دانشگاه باید کشف استعداد و حمایت از دستاوردهای دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج بیان کرد: نمایشگاه عکس دانشجویی تلاش کوچکی برای جمع آوری ایده های هنرمندانه دانشجویان و ارتقا سطح بینش و آگاهی آنان است و دانشجویان به دلیل حضور در بطن اجتماع و داشتن نگاهی هنری آمیخته با رویکرهای دغدغه مند جامعه، می توانند در زمینه تولیدات هنری سهم ارزنده ای داشته باشند.

 به گفته وی، در دنیای امروز که عصر سرعت و ارتباطات است، یک یا چندین فرم عکس می توانند تاثیری شگرف در افکار عمومی داشته باشند که حتی دیپلماسی های پرهزینه و مقالات علمی و سخنرانی های متعدد نمی توانند داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف علمی کاربردی در سطح جامعه و نشان دادن توانمندی های دانشجویان و اساتید این نوع نمایشگاه ها باید با موضوعات مختلف ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =